Konfirmasjon

Velkommen til konfirmantundervisning i regi av Fokus hverdagsmenighet!

Vi ønsker å gi undervisning og veiledning til deg som ønsker

• å bli bedre kjent med Jesus!
  • å gjøre Bibelen levende ved å styrke bibelkunnskapen, og utrustes til et liv sammen med Jesus.
  • å vokse i et fellesskap der du kan bli inkludert, kjenne på omsorg og engasjement.

Dette kan vi tilby deg som konfirmant:

- Samlinger hver mandag; fordelt på undervisningskvelder og sosiale kvelder.

- Sosiale happenings både på bedehuset og ute på aktiviteter; som padeltennis, bowling o.l.

- Bli-kjent-tur på høsten og tur på våren.

- Utenlandstur (egen betaling utenom)

Aktuelle temaer som vil bli tatt opp i undervisningen:

Gud, hvem er du? Jesus er du sann? Den Hellige Ånd. Dåp og nattverd. Grensesetting. m.m.

Vi ønsker å gjøre bibelen levende ved å styrke bibelkunnskapen, og utruste konfirmantene til et liv sammen med Jesus.

I Fokus Hverdagsmenighet er det en forutsetning å være døpt før selve konfirmasjonen. Dersom en ikke er døpt, kan vi hjelpe med å arrangere dette før konfirmasjonen. Vi har god erfaring med dette fra tidligere år. Det vil derfor være fullt mulig å melde seg opp som konfirmant før en eventuell dåp.

Høsten 2023 startet vi K2, konfirmantår 2. Gå lenger ned på siden for å lese om det.

Konfirmasjonsgudstjeneste: 4. mai 2025

Pris: 3 000,-  Inkl. 2 turer og sosiale happenings (Utenlandstur kommer i tillegg)

Økonomi skal ikke stå i veien for å være konfirmant hos oss, er dette en utfordring, ta kontakt så finner vi en løsning.

I år tar vi imot opptil 40 konfirmanter.

Har du spørsmål? Ta kontakt med Ove Grude

K2 (konfirmant år 2)

Velkommen til K2 i regi av Fokus hverdagsmenighet!

K2 er en fortsettelse av konfrimantåret her i Fokus.

Dette kan vi tilby deg på K2:

• Samlinger annenhver uke, som består av fellessamlinger og smågruppesamlinger
  • Temasamlinger
  • Oppstartstur på høsten

Aktuelle temaer som vil bli tatt opp i undervisningen:

• Lev for noe større enn deg selv
  • Hva fyller du deg med?
  • Guds plan til frelsesvisshet

Vi ønsker å gjøre Bibelen levende ved å styrke bibelkunnskapen og utruste ungdommene til et liv samenn med Jesus.

Pris: 1000kr inkl. alt

Påmeldingen finner du nederst

Har du spørsmål? Ta kontakt med Karianne Åsland Refve (karianne99@live.no) 41418108