STAB OG LEDELSE

Aslak Tveita
Pastor
aslak@tveitagulv.no

Aslak var med i Fokus Hverdagsmenighet sin spede begynnelse i 2008, og er ulønnet pastor i menigheten. Sammen med kona Vigdis, driver han firmaet Tveita Gulv. Han er alltid i farten, og ofte i telefonen. Ellers går det mye i fotball, båt og musikk.

Per Åge Berge
Pastor 33% (Permisjon til nov 2024)
periberge@gmail.com

Per Åge Berge er født og oppvokst på Klepp, og har vært mye på Kleppe bedehus. I 2021 begynte han i en stilling i Fokus hverdagsmenighet, og er til god hjelp for pastor og ledelsen. Han har spesielt ansvar for smågrupper og tar gjerne en prat med folk.

Maria Hodne
Menighetsutvikler 50 %
mhodne@nlm.no

Maria begynte hos oss i slutten av 2019 og er utdannet barnehagelærer. Maria har ansvar for dåp og trosopplæring (0-13 år), Tro i hjemmet, i tillegg til oppfølging av ledere og administrativt arbeid. Maria er gift og travel med tre små. Ellers liker hun å være ute i naturen og setter pris på den gode samtalen.

Arne Jakob Tveita
Ungdomsleder 50%
ajtveita@nlm.no

Arne Jakob begynte som ungdomsleder høsten 2019. Arne Jakob jobber med å utvikle lederne i ungdomsarbeidet, planlegger turer, og alt annet som hører med i et ungdomsarbeid. Han liker fotball, musikk og fart.

Marita Skailand Tveita
Menighetsutvikler 50%
mtveita@nlm.no

Marita er utdannet sosionom, og startet hos oss i 2014. Hun liker å ha en finger med i spillet på det meste. Marita har blant annet hovedansvar for smågruppene, gudstjenestene, og er svært takknemlig for alle de frivillige. På fritiden er Marita en travel småbarnsmor, som liker å slå av en prat.

Styret
Håkon Hodne (Styreleder), Arild Vik (Nestleder), Kirsten Olafsrud Vestvik, Håvard Nordmark, Astrid Harbo og Eirik Åsland Refve.

Styret i menigheten er valgt av årsmøtets medlemmer med overordnet ansvar og delegeringsmyndighet for ledelse, forvaltning og drift av menigheten.

Mail til styreleder: hakon.hodne@gmail.com